Bez tytułu

października 09, 2011

M83 - Safe



( Ph.Wiśniewski / sweater - george / skirt - made by me / bag - primark / shoes - stylowebuty.pl )

Sweter zakupiłam w zeszłym roku.Dopiero wczoraj przypomniało mi się o nim robiąc porządki w szafie.Poza tym mam nadzieje,że zdjęcia są trochę lepsze niż zazwyczaj. Usunęłam archiwum i zamiast tego dodałam kategorie by łatwiej było przeglądać Wam starsze posty.Na pewno jeszcze wiele zmian zajdzie na blogu,ale na to muszę znaleźć na razie czas... 

PS.Chcecie może bym dodawała posty z DIY ( krok po korku jak samemu coś przerobić /uszyć) oraz z trend alert? 





20 komentarzy :

  1. Sweter super, w ogóle wszystko fajnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny sweter i stylizacja:)
    Wrzucaj,wrzucaj posty z DIY-może się w końcu czegoś nauczę:P;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :))) Szalenie mi się podoba to swetrzysko i ta plisowana spodniczka :)) No i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. boski zestaw, wyglądasz po prostu genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kołnierzyk wystający z swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem za dodawaniem DIY!

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham połączenie spódniczki( czy też dłuższego swetra, sukienki ...itp.), obcasów i POŃCZOCH! <3

    cieszę się, że wpadłaś na pomysł dodawania postów typu DIY , bo po prostu wielbię twoje własnoręcznie uszyte ciuszki (kombinezon!) i myślę, że jak wybłagam maszynę od cioci to też coś stworzę :))
    więc do dzieła!

    pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter, dobrze, że go odnalazłaś :) posty DIY - jak najbardziej, szyjesz fantastyczne rzeczy, może czegoś nas nauczysz ;)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;] a DIY jak najbardziej ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zakolanówki, świetnie w nich wyglądasz. spódnica i buty piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski sweter!!! Co do dodawania postów z DIY ja jestem za;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnyyy outfit ;) Sweterek, spódniczka, buty cudooo ;* Zapraszam do mnie ;* www.lady-strawberry-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow me on facebook - http://www.facebook.com/pages/Miss-Popy/252771861426510