Bez tytułu

lipca 17, 2012

OUTFIT || black&white

DSC01407

DSC01434

DSC01418

Spódnica jest jedną z moich ulubionych rzeczy w szafie.Pasuje do wielu ubrań,a największą satysfakcje sprawia mi to,że zrobiłam ją sama.Niestety ostatnio zaniedbałam naukę szycia,ale na pewno wkrótce powrócę do tego.Mam w planach uszyć parę rzeczy na jesień i zimę, inspirując się kolekcjami największych domów mody na przyszły sezon.Jeżeli skończę to na pewno pokaże wam wszystko za jakiś czas.
Czarną spódnice połączyłam z białą koszulą i marynarką uszytą z materiału która przypomina jeans.Również polowałam na szorty do kompletu,ale jak na złość w dniu wyprzedaży zostały wykupione.Do tego kapelusz (który chyba niedługo stanie się moim znakiem rozpoznawczym) i czarne sandały na słupku.Niestety z kolorami nie szaleje. Osobiście mam ich dość,a moja szafa znów jest ponura i bardzo się z tego ciesze,o!

I`m wearing Amisu hat,h&m jacket,vintage shirt,handmade skirt and Boohoo heels.

33 komentarze :

  1. ooo wow! co za rewelacyjna spódnica, zdolna jesteś! :)
    wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że Twoje zdjęcia są takie wyraźne, zawsze ubolewałam, że nie widać dokładnie Twoich dzieł :) A spódniczki mogę jedynie pozazdrościć :) Piękna jest! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ta spódnica jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. aale ślicznie wyglądasz :* spódniczka świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. spodniczka jest swietna, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł na spódnicę, jednak mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudnie! spódniczka jest świetna! z chęcią obejrze więcej twoich projektów DIY!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, pomysłowa spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica jest świetna! gratuluję takiego pomysłu i wykonania :) cały zestaw bardzo dobrze się prezentuje, stylowo, kobieco :)
    a kapelusze uwielbiam!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niecierpliwością czekamy na twoje krawieckie poczynania! Świetnie wyglądasz, cudna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też bym była zadowolona z takiej spódnicy na twoim miejscu, świetna jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja :) ciekawa spódnica zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, wow ! jaka cudna spódnica :) bardzo podoba mi się to, w jaki sposób całość uzupełnia kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh ja! Zakochałam się w spódnicy! Jest Boska! Czego ja wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga?? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. buty buty buty są cudowne ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. naprawdę sama ją zrobiłaś.? wow. robi wrażenie .;)
    a kapelusz jest świetny.. lubię je, ale nie nosze, bo chyba mi nie pasują. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne zdjęcia,stylizacja genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo oryginalna spódniczka i do tego przepiękny kapelusz!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ;D lubię takie geometrycznie szalone rzeczy (odstające i szalejące), a twoja spódnica jest do tego hendmejdem, za co zawsze dodatkowe pokłony!

    OdpowiedzUsuń
  23. spódniczka trochę nie w moim typie ;) ale całość bardzo ładnie ;*


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me on facebook - http://www.facebook.com/pages/Miss-Popy/252771861426510