Bez tytułu

września 30, 2012

OUTFIT || FAUX LEATHER SKIRT

DSC02255
DSC02250
DSC02249
DSC02232
DSC02253 

 Nie należę do osób lubiących jesień i zime.Te dwie pory pięknie wyglądają na zdjęciach,a w rzeczywistości jest zazwyczaj fatalnie.Na dworze jest zimno,szaro buro,pochmurnie,często jest chlapa itd.Nie rozumiem ludzi którzy pod koniec lata chcą już jesieni,a potem marudzą jak to im zimno i maja już tej pory serdecznie dość.

Ile bym na siebie nie ubrała warstw zawsze jest mi zimno  i mam ochotę jak najszybciej wrócić do domu. Również jest to dla mnie spory dylemat z zakupem okryć wierzchnich. Jak coś mi się spodoba to nie mieści się w moim budżecie,albo na odwrót. Mam nadzieje,ze chociaż tej jesieni mi się poszczęści i znajdę choć jeden płaszcz z którego będę w 100% zadowolona.

SHIRT: vintage
SKIRT: bershka
BAG: mohito
SHOES: reserved 

28 komentarzy :

  1. Świetnie! Uwielbiam takie spódnice. Co do zimna też jestem zmarzluchem... cóż! Czeka nas cięzki okres. Pozdrawiam GORĄCO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie zestawy, szczególnie w takiej kolorystyce. Koszula jest idealna, zazdroszczę umiejętności przeszukiwania SH.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. just feel your stylewrześnia 30, 2012

    Śliczny sweterek !! <3

    Zapraszam : http://just-feel-yourstyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za skórzaną spódnicą rozglądam się już od jakiegos czasu. Jest czarna, ma klasyczny krój, ale własnie to, że jest zrobiona ze skóry sprawia, że wygląda bardzo efektownie nawet w najprostszych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica. - błyszczący kardigan fajnie ożywia całość.
    mocno oryginalnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. klasycznie i pięknie:) ja też zdecydowanie nie lubię tej całej jesiennej aury i też zawsze jest mi zimno;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica świetnie się prezentuje z błyszczącym kardiganem !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja, zresztą obejrzałam wszystkie Twoje stylizacje na tym blogu i tak mi się one podobają <3
    sama nie mam bloga, bo nie ma kto robić mi zdjęcia :<

    OdpowiedzUsuń
  9. interesująca spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! niesamowicie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. klasyczny look, ale jednak plisowana, świetna zresztą spódnica i lekko mieniący się sweter sprawiają, że nabrał on charakteru;) naprawdę mi się podoba;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten outfit!
    Taka spódnica jest moim marzeniem, ale nigdzie nie mogę jej dorwać ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo szukałam i niedawno udało mi się zakupic ją za grosze na szafie :D

      Usuń
  13. lubie czarne outfity a spodnica jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. BARDZO, ALE TO BARDZO MI SIĘ PODOBA!!! ŚLICZNIE WYGLĄDASZ I WYCHIDZISZ NA ZDJĘCIACH!!!:*
    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie wyglądasz :)
    Świetna spódnica:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie same problemy jesienią: po prostu jest mi wiecznie zimno i źle, a ubraniowo wpadam w schemat: dżinsy+bluza+płaszcz... Ale widzę, że Tobie to jeszcze nie grozi, bo wyglądasz super :) Najbardziej podoba mi się Twoja skórzana spódniczka. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. tez nie lubię tych pór roku ;///


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me on facebook - http://www.facebook.com/pages/Miss-Popy/252771861426510