Bez tytułu

lipca 20, 2013

W E A R I N G / asymmetric lace dress

IMG_7964 IMG_7970 IMG_8088 IMG_8063 - Kopia

vintage jacket // Mohito bag // handmade dress

Uwielbiam połączenie dwóch różnych materiałów które teoretycznie nie pasują do siebie.Koronka jest subtelna i kobieca,a skóra zazwyczaj była noszona do typowo rockowych stylizacji.Dziś czarna skórzana ramoneska jest obowiązkową rzeczą w szafie większości kobiet.Stała się ponadczasowa i uniwersalna.Aktualnie można ją dostać w różnych wariantach i kolorach,ale nic nie zastąpi tej w czarnej wersji.Moją dość długo poszukiwałam,gdyż zależało mi na tym by była trochę przyduża.Jestem z niej bardzo zadowolona i jest jedną z moich ulubionych rzeczy w szafie.Nadaje się na każdą porę roku (nawet przy łagodnej zimie ubierajac do niej futrzaną kamizelkę oraz ciepły sweter).

Pamiętam jak ujrzałam rok temu piękną,czerwoną sukienkę z koronki u Tuuli i zakochałam się w niej na zabój.Postanowiłam zatem,że uszyję sobię taką samą,ale w wersji białej.Już jakiś czas przeleżała na dnie szafy i dziś ujrzała swoje światło dzienne.Zapewne nie raz pojawi się tutaj w różnych wariantach,bo nie zrezygnowałam z pokazywania swoich stylizacji.

Mała torebka jest jednym z moich ulubionych łupów wyprzedażowych (kupiona w zeszłym roku).Do tego czarne,proste balerinki i można śmigać na spacer z chłopakiem… lub psiakiem ;)


IMG_8104

13 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się ten zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest świetna! fajnie uszyta;) i inna od wszystkich asymetrycznych:D ładnie wyglądasz:) stylizacja jest rewelacyjna:D podoba mi się wszystko:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się połączenia ramonesek z koronkowymi sukienkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bombowy powrót!!! genialna sukienka :)

    ściskamy
    ania&karrol
    http://annaslaweta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo takiej asymetrii jeszcze nie widziałam;)) świetna sukienka <3

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz. Szkoda, że usunęłaś poprzednie posty, ale jeśli tak czujesz, to tak miało być!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka!
    też lubię połączenie koronki ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna sukienka, wprost idealna! Slicznie wygladasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. prze cudowna sukienka! psiak też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Psiak ! ! ! Uwielbiam takie delikatne sukienki połączone z mocnymi elementami ! Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on facebook - http://www.facebook.com/pages/Miss-Popy/252771861426510