Bez tytułu

października 01, 2011

Heart Skips a Beat


Jest październik a ja chodzę bez rajstop.Nie pamiętam by kiedykolwiek było aż tak ciepło na początku jesieni. Mam nadzieje,że po weekendzie pogoda się nie popsuje...Zdjęcia były robione jakieś 2 tygodnie temu.Dopiero teraz przypomniało mi się o nich.

Muszę sobie zakupić/uszyć rzeczy w musztardowym/bordowym/zielonym kolorze by jakoś ożywiły trochę moją szaroburą szafę na jesień.Mimo,że mam już kombinezon w kolorze czerwonego wina to mało mi.Marzy mi się jeszcze bordowe,grubaśne swetrzysko w wersji na guziki oraz z golfem.Mam nadzieje,że wkrótce je znajdę.

( bag-primark / sweater - f&f / shirt - vintage )





22 komentarze :

  1. Śliczny masz ten biały sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci jedno uwielbiam każda twoją stylizacje.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popołudniu to i owszem, bez rajstop się da, ale rano to jednak jesień już czuć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek śliczny :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super strój - najbardziej podoba mi się sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, gdy sweter ma takie duże warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wygladasz :) Co raz bardziej się przekonuje do ciebie,twojego bloga! Obserwuje juz jakis czas.. i mam takie same plany co do zakupów czy szycia ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto i ładnie. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój styl jest świetny, naprawdę lubię każdy Twój zestaw :) Chciałabym zobaczyć ten kombinezon, na pewno ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten biały sweterek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne zestawienie swetra i tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @anonimowy: lepiej mi z wagą 50 kg niż 46 zwłaszcza iż nadal mam niedowagę ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on facebook - http://www.facebook.com/pages/Miss-Popy/252771861426510